1.1. Tretiesiems asmenims Klinikos turima Informacija apie pacientą neturint jo Sutikimo gali būti teikiama tik teisės aktų nustatyta tvarka ir tik tokia apimtimi, kuri atitinka prašymo ir teisės aktų nustatytą apimtį.
1.2. Rašytinė informacija, neturint raštiško paciento Sutikimo, teikiama šioms institucijoms:
1.2.1. sveikatos priežiūros įstaigoms, kuriose yra/buvo gydomas, slaugomas pacientas arba atliekama jo sveikatos ekspertizė;
1.2.2. institucijoms, kontroliuojančioms sveikatos priežiūros paslaugas;
1.2.3. neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimo komisijoms jų funkcijoms vykdyti;
1.2.4. teismui, prokuratūrai, ikiteisminio tyrimo įstaigoms;
1.2.5. savivaldybių vaiko teisių apsaugos skyriams;
1.2.6. valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų valstybės tarnautojams;
1.2.7. kitoms institucijoms, kurioms tokią teisę suteikia Lietuvos Respublikos įstatymai.
1.3. Nagrinėjant paciento skundą, kai skundas yra susijęs su Informacijos apie pacientą, kuri yra konfidenciali, nagrinėjimu, Klinika turi teisę tokią konfidencialią informaciją pateikti Klinikos civilinę atsakomybę apdraudusiai draudimo įstaigai ir asmenims, kurie tiesiogiai nagrinėja skundą.
1.4. Asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems gydant ar slaugant pacientą, atliekantiems paciento sveikatos ekspertizę, be paciento sutikimo Informacija apie pacientą gali būti suteikiama tais atvejais ir tiek, kiek tai būtina paciento interesams apsaugoti.
1.5. Privatiems asmenims, kuriems valstybė yra patikėjusi savo dalies funkcijų vykdymą (notarams, antstoliams, advokatams) ir kurių teisė gauti Informaciją apie pacientą, įtvirtinta įstatymuose, yra bendro pobūdžio, nesant specialios, detalizuotos įstatymo normos dėl konkrečių paciento konfidencialių duomenų atskleidimo, Informacija apie pacientą be paciento Sutikimo nėra teikiama.
1.6. Trečiasis asmuo, siekdamas gauti rašytinę Informaciją apie pacientą, Klininkai pateikia:
1.6.1. rašytinį prašymą, kuriame nurodomas prašymo juridinis pagrindas, prašomos informacijos pobūdis ir jos panaudojimo tikslas (kai kreipiasi įgaliotos valstybės institucijos, jų prašymui prilyginamas jų vadovo arba jo įgalioto asmens, arba komisijos pirmininko pasirašytas originalus prašymas, pavedimas, sprendimas ar kitas dokumentas);
1.6.2. dokumentus, patvirtinančius asmenų teisę gauti prašomą informaciją (pvz., teismo sprendimas ir kt.).
1.7. Visais atvejais konfidencialios informacijos suteikimas turi atitikti protingumo, sąžiningumo ir paciento teisių apsaugos ir interesų prioriteto principus.
1.8. Užtikrinant paciento teisę į privataus gyvenimo neliečiamumą, turi būti vadovaujamasi nuostata, kad paciento interesai ir gerovė yra svarbesni už visuomenės interesus. Šios nuostatos taikymas gali būti ribojamas įstatymų nustatytais atvejais, kai tai būtina visuomenės saugumo, nusikalstamumo prevencijos, visuomenės sveikatos arba kitų žmonių teisių ir laisvių apsaugai.